Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι τάξεις Δ1&Δ2 πραγματοποίησαν την Τετάρτη 15 Νοεμβρίου μια δραστηριότητα για την διατροφική αξία του υγιεινού πρωινού. Οι μαθητές των τάξεων Δ1&Δ2 δοκίμασαν τις γεύσεις του υγιεινού πρωινού που ετοίμασαν οι μητέρες τους στον χώρο του σχολείου, και συνειδητοποίησαν πόσο σημαντικό είναι το υγιεινό πρωινό στην ανάπτυξη του σώματός τους.Ευχαριστούμε πολύ τις μητέρες που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του σχολείου.
.









